Sunday, March 13, 2005

دختر شايسته!

تنها می‌توانم بگويم برايم بسيار عجيب است که هنوز کسی مثل نويسنده‌ی اين يادداشت، در حال و هوای تفکرات جهان سوسياليستی زندگی کند؛ دژی که سال‌هاست فرو ريخته و امتحان‌اش را به بدترين شکل ممکن به تاريخ و جهان پس داده است. شايد بپرسيد پس چرا به اين يادداشت لينک می‌دهم؟ دليلش روشن است:‌ قرار نيست در خبرچين فقط به موافقان‌مان لينک بدهيم!

4 پـيـام:

Blogger arash گفته است:

پرسيدند که در آدم چه گويی؟ در دنيا تمامتر بود يا در بهشت؟
گفت: در دنيا تمامتر بود از بهر آنکه در بهشت در تهمتِ خود بود و در دنيا در تهمتِ عشق
-------------------------------------------------- ----------
امیدوارم به زودی بهرهمند از دلنوشته های تازه تون باشم. شادتر از گذشته و امیدوار همچون گلهای آفتابگردان که چشم امیدشان به فرداهای روشن خواهد بود.

در پناه معبد عشق

11:26 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

شايد شما بيشتر به اسم نظر دهندگان توجه کرديد تا نوشته خود نگارنده
به هر حال متشکر از توجه تان

11:45 PM  
Blogger Majid Zohari گفته است:

سلام. من نظرها را هنوز فرصت نکرده‌ام بخوانم. خود نوشته نشأت‌گرفته از ديدگاه "فمينيست-مارکيست"ی است که چيز عجيب و ناشناخته‌ای هم نيست. در اين نوع نگاه، زيبايی فقط در "عمل قهرمانانه" و بردباری و گذشت‌های خارق‌العاده و آرمانی خلاصه می‌شود و ظاهر زيبا در آن جايی ندارد. اگر قرار بود زيبايی ظاهر و فانتازی را از دنيای‌مان بگيريم، بی‌شک دنيای بسيار هولناکی می‌شد.

12:06 AM  
Blogger Shabnam گفته است:

مجید عزیز، کاملا باهات موافقم! اینکه ما از زیبایی ظاهری لذت میبریم، و چیزی واقعا به عنوان زیبایی ظاهری وجود داره! این چیز غیر قابل انکاریه! ولی چون با تصورات اخلاقی ما جور در نمیاد، میخواهیم نفیش کنیم! بهتر نیست که به این مساله اقرار داشته باشیم، و سعی کنیم این احساس خودمون رو در محار عقلمون بگیریم؟

4:08 PM  

Post a Comment

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger