Sunday, March 20, 2005

"قتل ترحمی "

به عنوان يك انسان آزاده با اين كار مخالف هستيد يا موافق ؟

5 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

Movafegh!

1:07 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

نه مخالفم. چون باعث میشه علم از تلاش خودش برای یافتن راه حل دست بکشه. چون فردا برای هیچکس معلوم نیست و شاید همین فردای روزی که بیمار رو کشتند، دوا و درمانش پیدا بشه. چون هیچکس در مقامی نیست که بتونه دستور مرگ یک انسان دیگه رو صادر کنه و دلایل بسیار دیگر که الان وقتش نیست بهش فکر کنم! دم عیدی این چه سوالیه’ طرح کردی! :D

6:30 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

علم از تلاش خودش دست بکشه! چرا حرف الکی می زنی برادر؟ این یارو 15 سال هویجه، خودش گفته دوست نداره مصنوعی زنده نگهش دارن. موش آزمایشگاهی که نیست روش کار کنیم حالا به جایی برسه شاید! کلش رو اسکن کردن سلول های مغزش دارن با مایعات پر می شن. کسی که شکمی نرفته داخل ساختمون بگه بیا یارو رو بکشیم! سال ها دستگاه قضایی و پزشکان متخصص روش مطالعه کردن. بیخود درباره ی چیزی که اطلاع ندارین نظر ندین.

9:07 PM  
Blogger Majid Zohari گفته است:

به نظر من، خودکشی يک حق انسانی است. اگر کسی خواست بميرد و توانش را نداشت، بايستی به او کمک کرد.

4:29 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

آرش عزیزم. نوروزت پیروز. دل رحمی و خواست ترا نسبت به آسایش اینگونه بیماران درک می کنم. توجه کن که در طول سالیان، بشر دینی با اعتقاد به ادامه’ حیات جسمانی در زندگی اخروی، نسبت به مرگ نوعی بی اعتنایی پیشه کرده است. شاید امروز زمان آن رسیده باشد که از طریق مقابله با مرگ، بر اعتبار حیات زمینی خود بیافزاییم. من معتقدم، به اعتبار حیات انسانی باید در برابر اعدام و خودکشی و اتانازی ایستاد. مسلماً آرای موافق و مخالف اتانازی، از آنچه من و تو بطور مختصر اشاره کردیم، بسیار بیشتر است و بدیهی است که تنها با بیان آزاد این آرا’ است که می توان به دیدگاه روشنی در این مورد دست یافت. وقتت را نمی گیرم. فقط اجازه بده اشاره مختصری بکنم به اینکه اتانازی با اصل نخست بیانیه’ جهانی وظایف بشر (مصوبه در سال 1997 توسط شورای Inter Action Council ) مغایرت دارد. اصلی که به این شکل بیان می شود " تعهد به یک فرهنگ بدون خشونت و احترام به زندگی".

8:50 PM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger