Monday, March 21, 2005

پاسخ آقای دارا گلستان به مسعود نقره‌کار

جداً در شگفت‌ام که نويسنده‌ای چون آقای دارا گلستان چه وقت اضافه‌ای دارد که به ايرادگيری ايرادگير‌های حرفه‌ای می‌پردازد؟! کمال ساده‌گی‌ست که انسان خودش را درگير بحث‌های فرسايشیِ بکند.

3 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

مشکل آقای مسعود نقره کار اين است که ترک هستند و لاجرم فارسی را بخوبی نمی دانند و نمی توانند بنويسند. عدم آگاهی و تسلط به زبان فارسی که در گوشه گوشه ی کارهای آقای نقره کار بتندی به چشم می زند و الکن بودن زبان نوشتاری ايشان، آقای نقره کار را بسيار آزار داده و از ايشان فردی آسيب پذير ساخته است. اغلب منتقدان ايشان نيز بخوبی به اين امر آگاهند و بر اين ضعف انکارناپذير زبانی انگشت می گذارند؛ نمونه اش همين آقای دارا گلستان.

9:16 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

با سلام و شاد باشی نوروزی - سپاس از درج میکل انژ شرق ،به مشهد رفته بودم در راه بازگشت به طوس هم رفتم ، به نظاره نقوش بر جسته دیوار سرگرم بودم ،به خبر چینی نبودم اما گوش عضو غیر ارادی است و شنیدنی را میشنود , 2 دوست که به گمانم بیش از 12-13 نداشتند با هم میگفتند که .این یکی ضحاک ،ما هم ضحاک داریم اما مار نداره ! چرا ملت عربی فاتحه میدهند بسی رنج برد در این سال....... و تا قبل از خواندن این مقاله نمیدانستم بنیان و سر فصل سخن ان دو دوست و دوستان دگر را شادروان ابو الحسن صدیقی بانی بود و خواهد بود .

11:28 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

این مطلب کپک زده است مال یک سال و نیم پیش است، چه نکته ی مهمی توش هست؟

10:19 PM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger