Monday, April 04, 2005

نامه‌ی کوروش ضيابری نوجوان و واکنش بچه‌گانه‌ی جناب درخشان!

کوروش نوجوان و انباشته از شور نوجوانی و استعداد لبريز، هر چه گفته باشد، رفتار سخيف و بچه‌گانه‌ی آقای درخشان بيش از اين نوجوان نياز به روانکاو دارد! درخشان گفته است والدين کوروش او را سريع‌تر به روانکاو برسانند چون آينده‌اش در خطر است! پيشنهاد می‌کنم حضرت ايشان نيز سری بزنند! مرد حسابی! می‌توانستی اين حرف‌ها را طور ديگری به خانواده‌اش برسانی و اگر نمی‌توانستی درگذری! تو فکر می‌کنی اگر هم به زعم تو اين نوجوان رو به ديوانگی است، با اين کار با او چه کردی! شرم بر ما که فکر می‌کنيم عقل کليم اما گاهی اندازه‌ی يک بچه هم نمی‌فهميم! از دوستان به خاطر لحن زننده‌ام عذر می‌خواهم!

11 پـيـام:

Blogger Gilda گفته است:

من رفتم مطلب را خواندم...درست میگید و من شخصا دیدم این جوان باهوش حرف رک و پوست کنده زده
آنچه میخواست بگه را من یکی شنیدم و مطمئن خیلی دیگر عزیزان هم میشنوند.

2:14 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

خیلی ها از حسین درخشان خوششان نمیاید اما این کورش ضیابری واقعا پدیده غریبی است که به یک درمان اختصاصی روانی احتیاج دارد.

3:39 AM  
Blogger Majid Zohari گفته است:

متاسفانه آقای درخشان توجه نکرده‌اند که نويسنده‌ی آن نامه، يک نوجوان چهارده ساله‌ی خلاق است و اين‌گونه برخورد تحقيرآميز، باعث يأس و فرورفتن اين جوان خواهد شد. به گمان من، تشويق‌کردن هميشه به‌تر از تحقيرکردن است.
من واقعاً نمی‌دانم که اين روزها چه بر آقای درخشان می‌رود، ولی از شواهد پيداست که اوضاع خوبی نبايد داشته باشند!

4:46 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

والا اين نوجوون از ديوار راست راست می ره بالا و می خواد تو 14 سالگی رئيس بشه. البته اين سماجتش خيلی خوبه و شايد در آينده يه چيزی بشه ولی به نظر من فعلاً بايد تحمل ذاشته باشه!

9:44 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

وقتی یک نوجوان 14 ساله روزنامه نگار شود و حسین درخشان، ابولبلاگر بوجود آمدن چنبن پدیده ای چندان هم غریب نیست!!!

12:51 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

حسين درخشان خيلي راست ميگه متن نامه رو بخونه بعد نظر بده. خجالت آوره چون حسين از اين بچه هم كوچكتره. هر كسي مي خواد نظر بده اول تراوشات فكري اين بچه رو بخونه بعد حرف بزنه.
كوروش گفته:
شايد آرزوي بزرگي باشد اما طي هفته ها و ماههاي اخير مدام از خدا مي خواهم كاش آنقدر قدرت بدني بمن ميداد تا ركورد رضازاده را حتي صد و پنجاه گرم هم كه شده تغيير ميدادم . يا مثلا بجاي اينهمه خواندن و نوشتن و چشم درد و سر درد هاي سگي آنقدر با توپ فوتبال انس ميگرفتم كه حداقل يك گل بيشتر از علي دايي ميزدم و ميشدم آقاي گل جهان . حالا به كجا بر ميخورد اگر اكثر گل ها به يكي از همين كشورهاي دو ميليمتري روي نقشه جغرافيايي باشد كه مشق فوتبال را از بهار امسال شروع كرده اند. اين روزها همه جا صحبت از اين پهلوانان است كه ما و وطن مان را سر افراز كرده اند و سيل پيام و تبريك و هدايا و سكه هاي طلا و چك هاي مملو از صفر و سمند و پژو پرشيا و... بطرفشان سرازير شده است. طوري كه نابخردان شايعه داير نمودن بنگاه اتومبيل اين دلاوران را سر داده اند. راديو و تلويزيون و روزنامه ها هم تكريم و تحسين ها را بازتاب ميدهند. خود من دو تا كارت اينترنتي خرج كردم تا بتوانم به قوي ترين مرد قرن راي بدهم. ولي خودمانيم چه كسي ميداند بچه هايي كه در المپيادهاي علمي جهان مدال گرفته اند چند تا جا سوئيچي نصيبشان شده . بچه هايي كه در مسابقات ربوتيك با غولهاي دنيا رقابت كردند و مقام آورده اند نيمه وقت توي فروشگاه ها كار ميكنند و خرج شان را در مي آورند. چه كسي ميداند بليط كنسرت عليزاده در اروپا ناياب ميشود . چه كسي ميداند كداميك از رمانهاي ما به زبانهاي ديگر ترجمه و چاپ شده است. چه كسي ميداند نويسندگان ما گاهي كتاب هايشان را به حراج ميگذارند تا خرج بيمارستان و يا شهريه دانشگاه بچه هايشان را تامين كنند . چه كسي ميداند لاك پشت ها هم پرواز ميكنند...
واقعا راست نميگه؟

2:12 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

براي حسين درخشان و همه ي اونهايي كه بدون توجه به محتواي سخنان زيباي كوروش او رو متهم به ديوانگي و... كردند متاسفم اما شرط مي بندم كوروش آينشتين آينده است. كسي كه تنگ نظران حسود او رو هم متهم به ديوانگي مي كردند.

2:14 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

ziabari ke dar eyne hemaaghat be divanegi mahkoom mishe bozorgtarin moshkele maa iraniha ro matrah karde ke afradi mesle hoder tahamole pazireshe oon ro nadaran

2:17 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

اين خود بزرگ بيني كه درخشان در كوروش مي بيند و تمسخر مي كند گوشه اي از خودشيفتگي خودش است كه كلافه اش كرده است.منهم موافقم كه اين لحن تمسخر آميز براي نوجواني كه تازه چشم به دنيا گشوده است مناسب نيست...هر چه باشد من هم خود يك پسر 15 ساله دارم !

2:25 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

همه ما بيخودی حسين درخشان را بزرگ ميکنيم. اگرچه ممکن است که او در دورانی نوآوری داشته ولی الان به جايگاهی که سزاوارش نيست رسيده. به همين دليل هرازچندی نوشته هايش جنجالی ميشود درصورتی که او يک آدم خيلی معمولی است.

2:45 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

كوروش ضيابري
1- متشكرم از همه ي كساني كه با توهين و افترا سعي كردند به نوعي انتقاد خودشان از من را مطرح كنند. من معتقدم كه مخالفين و منتقدين از بزرگوارترين آدمهاي روي زمين هستند و قول مي دهم هيچ وقت كساني را كه سعي مي كنند با زبان انساني يا غيرانساني از من انتقاد كنند فراموش نكنم. من موفقيتهاي خودم كه البته بسيار ناچيزند اما همين ثبت نامم به عنوان جوانترين خبرنگار جهان را مديون افرادي هستم كه سعي كردند با برچسب زدن و توهين، سنگ اندازي كنند.
2- حسين درخشان برايم اصلا اهميت ندارد. بگذاريد به من صفت ديوانه و كودك بدهد. مردم كه مي فهمند خود او چه آدمي است. تعريف درست از گروه فشار هم در دسترس همه هست. براي من فقط اهميت دارد كه محتواي مطالبي كه در نامه ام به او مطرح كردم بررسي بشود. باور كنيد مافياي فرهنگي و مطبوعاتي يكي از مزمن تين دردهايي است كه همه ي ما به آن دچاريم. من ادامه مي دهم و از همه ي كساني كه من را مغرور، ديوانه و شيطان مي خوانند متشكرم. به هر حال معرفتي هست، مرامي هست، شناختي هست و جوانمردي هم هست. ديگران مي فهمند چه كساني فقط ادعا مي كنند و چه كساني در انزوا به توليد فكر مشغولند.

7:32 PM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger