Tuesday, April 05, 2005

چهره‌ی جان

تارنگار زهرا طاری (خواهر گرامی حميرا طاری خودمان).

2 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

كوروش ضيابري
1- متشكرم از همه ي كساني كه با توهين و افترا سعي كردند به نوعي انتقاد خودشان از من را مطرح كنند. من معتقدم كه مخالفين و منتقدين از بزرگوارترين آدمهاي روي زمين هستند و قول مي دهم هيچ وقت كساني را كه سعي مي كنند با زبان انساني يا غيرانساني از من انتقاد كنند فراموش نكنم. من موفقيتهاي خودم كه البته بسيار ناچيزند اما همين ثبت نامم به عنوان جوانترين خبرنگار جهان را مديون افرادي هستم كه سعي كردند با برچسب زدن و توهين، سنگ اندازي كنند.
2- حسين درخشان برايم اصلا اهميت ندارد. بگذاريد به من صفت ديوانه و كودك بدهد. مردم كه مي فهمند خود او چه آدمي است. تعريف درست از گروه فشار هم در دسترس همه هست. براي من فقط اهميت دارد كه محتواي مطالبي كه در نامه ام به او مطرح كردم بررسي بشود. باور كنيد مافياي فرهنگي و مطبوعاتي يكي از مزمن تين دردهايي است كه همه ي ما به آن دچاريم. من ادامه مي دهم و از همه ي كساني كه من را مغرور، ديوانه و شيطان مي خوانند متشكرم. به هر حال معرفتي هست، مرامي هست، شناختي هست و جوانمردي هم هست. ديگران مي فهمند چه كساني فقط ادعا مي كنند و چه كساني در انزوا به توليد فكر مشغولند.

2:21 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

کورش جان می شه بگی کامنت تو چه ربطی به این لینک داشت؟

8:09 PM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger