Sunday, April 10, 2005

"بازتاب" در قسمت سايت‌های خبری به "خبرچين" لينک داد

خدا خودش به‌خير بگذراند! ظاهراً همکاران بازتاب می‌خواهند خبرچين را هم مثل صبحانه فتح کنند؟ فکر می‌کنيد ما هم بايد متقابلاً به بازتاب لينک ثابت بدهيم؟ نظرتان را همين‌جا بنويسيد. روی ملاحظات شخصی، می‌توانيد با اسم مستعار يا بدون نام هم نظرتان را بگوييد.

18 پـيـام:

Blogger Majid Zohari گفته است:

خودم هم نظرم را پس بنويسم:
من معتقدم نبايد به خبرنامه‌های "خطی" و "جناحی" و سايت‌هایی که اکاذيب را نشر می‌دهند لينک داد. بازتاب اغلب "ضد اطلاعات" منتشر می‌کند تا خبر.
البته در اين مورد به شکل جمعی -در همين نظرخواهی- تصميم خواهيم گرفت

10:58 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

Ini ke migam albatte be Khabarchin va digar webloghaye goroohi rabti nadare...

Man sar dar nemiyaram az yek chizi... Chekasi gofte ke "link midam ta link bedi" ya "link nadi, link nemidam" bayad be shekle ghanoon dar beyne weblognevisha dar biyad? Chera vaghti weblogi ro nemikhoonid va kollan bejoz kei dobar, oonham etefaghi, behesh sar nemizanid behesh link midid? Doostani ke be bishtar az 100 ta weblog link dadand aya forsat mikonand mahi yek dafe beheshoon sar bezanand?

Va amma asle matlab dar morede Khabarchin va Baztab... khabarchin ta oonjayi ke man midoonam say mikone ke be shekle yek khabargozari amal kone. Khabar resani az yek refrence dorooghgoo va parto pala goo be nazare man kare jalebi nist!

11:07 PM  
Blogger دخو گفته است:

آنها به خوب جایی لینک داده اند. ما هم به جاهای خوب لینک بدهیم کافی است

11:22 PM  
Blogger فرزاد گفته است:

من هم معتقدم لينك را بدهيم چرا كه دادن لينك به وبلاگ و يا وبسايت نشانه تائيد نوشته هاي انان نميباشد ، بلكه معرفي آنان به ديگران است.

اين حقير در وبلاگ خود به چپ و راست و كمونيست و سلطنت طلب و جمهوري خواه لينك داده ام و اين دليلي بر چيز خاصي نميباشد .

11:26 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

بازتاب در بخش ردیو-تلویزیون به "راديو رژيم صهيونيستي" لینک داده، پس رادیو اسرائیل هم به بازتاب لینک داده؟ با دخو موافقم.

11:43 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

بنظر من لینک دادن یعنی علاقه به دنبال کردن نوشته ها حالا به هر دلیل ممکنه یکی بخواد با خوندن مطالب ضد و نقیض به نتایجی برسه
شاید نگذاشتن لینک یه جور سانسور خبری تلقی شه !

1:14 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

من بطورکلی با دادن لینک به سایتهای خبری، از جمله سایت بازتاب مخالفتی ندارم موضوعی که هست ما باید سیاست خبرچین را در این مورد مشخص کنیم و گرنه مجبور می شویم برای هربارلینک دادن یک جلسه بگذاریم یا مثلن مثل امروز کامنت بنویسم که کاریست وقت گیر به اعتقادمن چون خبرچین یک نوع خبرگزاری است و قراراست بیطرف بماند، نباید حساسیت و وسواس بیش از حد داشته باشیم وبرای لینک دادن به دیگران پای اخلاق را پیش بکشیم و ایدئولوژیک نگاه کنیم گاهی اوقات ما بیجهت سختگیری میکنیم الفبای دموکراسی بما می گوید باید مخالیفن ما هم جایی داشته باشند حتا علیرغم میل باطنی ما. لینک دادن به بازتاب نه بمنزله تایید محتوای این سایت از طرف ماست نه تبلیغ برایشان.

2:14 AM  
Blogger Majid Zohari گفته است:

اسد عزيز!
"مخالف سياسی" با سايتی که کارش پخش کذب و جريان‌سازی‌های ضدّ دانشجويی و ترويج فرهنگ سرکوب است فرق دارد! تبليغ برای اين سايت‌ها، يعنی دعوت مردم برای تقه‌زدن روی لينکی که ما گذاشته‌ايم، به منزله‌ی حمايت تلويحی ما از مشی اين‌گونه سايت‌ها است.
لينک‌دادن به يک سايت، نشانه‌ی بی‌طرفی ما نيست بل‌که نشانه‌ی موضع‌گيری ماست و الا وبلاگ‌ها برای خودشان لينک‌های خاصی را دست‌چين نمی‌کردند و بايد تعداد لينک‌های کنار هر وبلاگی، از ميليون هم تجاوز می‌کرد!

البته اين‌ها که نوشتم تنها به منزله‌ی يک رأی محسوب می‌شود و دفاعی از اين رأی. در آخر، همه‌ی پيغام‌ها را می‌شماريم و جمع‌بندی می‌کنيم و به رأی اکثريت گردن می‌نهيم. اين خودش کمک می‌کند که ما هم راه خودمان را در حين کار گروهی‌مان پيدا کنيم و اصلاً منظور من از ايجاد اين بحث همين بود و الا به سادگی از کنار آن می‌گذشتم و شايد کسی هم اصلاً متوجه موضوع نمی‌شد.

2:37 AM  
Blogger Mo گفته است:

نه تنها به بازتاب به سایر خبرگزاریها هم که لینک نداده اند هم اگر لینک بدهیم خالی از ایراد است. هر کس را در قبر خودش دفن خواهند کرد.

5:45 AM  
Blogger Gilda گفته است:

با تمام آنچه که از بازتاب میدانم، فکر نمیکنم هر جایی که به خبرچین لینک داد بایستی در مقابلش در لینکدونی خبرچین قرار بگیرد. شخصا دلیلی نمیبینم که به بازتاب لینک بدهیم.
قبلا به سایت گویا لینک داده شده و علاقه مندان میتوانند از طریق گویا با بازتاب آشنا شوند. آقای ظهری من هم با شما موافقم.

6:15 AM  
Blogger Gilda گفته است:

شرمنده که فامیلتان را اشتباه نوشتم.ببخشید

6:19 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

سلام

به نظرم روزنامه شرق خیلی از لحاظ خط و جناح با بازتاب فرقی نداشت که لینک آن را قرار داده ایم.
من مخالفتی با اینکار ندارم.
بسیاری از سایتهای معتبر برای آگاهی خوانندگان از مواضع دیگران، لینک آنها را قرار می دهند.

9:24 AM  
Blogger Majid Zohari گفته است:

يکی از ياران خبرچين که شايد نخواهد اسمش را ببرم نيز ايميل فرستاد و گفت لينک‌دادن به بازتاب مانعی ندارد.
با اين حساب، اکثريت با لينک‌دادن به بازتاب موافق بودند.
تا دو روز ديگر که اين پيامگير را ببندم، در انتظار نظر ديگران می‌نشينيم.

9:25 AM  
Blogger fa گفته است:

به نظر من هم حالا که بازتابی ها به خبر چین لینک داده اند هیچ مشکلی نیست که ما به آنها لینک ندهیم! صرف یک لینک یا چند لینک باعث جناحی شدن و ... نخواهد شد! من کاملا موافقم

8:56 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

با سلام، شما يک وب لاگ خبری هستيد و اصولا بايد "بي طرفانه" به "تمام" سايت های خبری لينک بدهيد. کار شما "ارجاع" است و نه "قضاوت" در مورد صحت و سقم آن چه ديگران مي نويسند، يا اغراض سياسي و ماهيت آنها. قضاوت در اين موارد با خوانندگان و مراجعه کنندگان است. آن چه از نظر فلان "ارجاع دهنده" کذب است از نظر ارجاع دهنده ی ديگر ممکن است صحيح باشد و بالعکس. حتي اگر فردا الله کرم هم خبرگزاری درست کرد شما بايد به او لينک بدهيد. بنابراين لينک دادن به "بازتاب" يا ساير سايت های حکومتي نه تنها ايراد ندارد، لازم هم هست. اما در مورد "صبحانه"، اين گونه برخوردها شایسته نيست و شما بايد خلاء فقدان لينک به وب لاگ ها را که در صبحانه به چشم مي خورد پر کنيد و هر دو در کنار هم، تازه های وب لاگ ها و وب سایت ها را به خوانندگان اطلاع دهيد. صبحانه يکي از مهمترين و جدی ترين سايت های خبری است و آنچه پوشش نمي دهد مي تواند پايه ی کار خبرچين باشد.اينها را نوشتم چون پيشرفت خبرچين را مي خواهم. موفق باشيد. ف.م.سخن

9:11 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

همیشه از اول یک نه بگو و خود را راحت کن در این گونه موارد - شاد باشید م-زهری گرامی

10:33 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

چرا که سایت بازتاب و جمهوری اسلامی به حد کفایت از ابزار تبلیغ و .... بر خوردار هستند

10:57 PM  
Blogger Majid Zohari گفته است:

به اتفاق آرا، لينک بازتاب اضافه شد.

3:56 AM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger