Thursday, April 21, 2005

ده سوال بي اهميت از آقاي دکتر معين

نوشته ای مثل همیشه جالب و خواندنی از ف.م.سخن

3 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

از دوستان عزيز و مهربانم در "خبرچين" به خاطر لطف و محبت هميشگي شان سپاسگزار و متشکرم. نمي دانم جواب محبت هاي قلبي را با قلم چگونه مي توان داد؟ ظاهرا بايد به همين تشکر ساده بسنده کنم. اميدوارم شايسته ي اين همه لطف و محبت دوستان خوبم باشم. اگر در پاسخ به اين همه محبت قصور کرده ام فقط و فقط به خاطر محدوديت هاي من است والا دل من هميشه با شما عزيزان است. براي همگي شما آرزوي شادي و موفقيت مي کنم. دوستدار شما، ف.م.سخن

10:28 PM  
Blogger Majid Zohari گفته است:

سخن عزيز!
تو هيچ قصور نکردی دوست من، اين چه حرفی است؟ محبت هميشه دوطرفه است و اگر دوستان مهر تو را نمی‌چشيدند، مهرت به دل نمی‌گرفتند.
اگر هم خواستی بچه‌ها را خوشحال کنی، بد نيست يک لينک افتخاری در وبلاگ وزين خودت به خبرگزاری وبلاگ شهر بدهی (البته جهت پيشنهاد عرض شد).
موفق باشید.

10:35 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

مجيد عزيز، قصد دارم در قالب وب لاگم به کمک دوستي اهل فن تغييراتي ايجاد کنم که حتما لينک بسياری از وب لاگ ها و وب سايت های با ارزش از جمله خبرچين را اضافه خواهم کرد. موفق باشيد.

10:46 PM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger