Friday, April 22, 2005

من عاشقِ آن گوشه‌ي چشمم به رفيقان

شايد بايد بيشتر جسارت داشت و همديگر را بوسيد!

6 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

لينك از وبلاگ خودمون ميشه فرستاد؟

4:02 PM  
Blogger fa گفته است:

متاسفانه محدوديت هاي اجتماعي چنان کرده که يک ابراز عشق ساده چنين عجيب به نظر مي آيد! به نظرم تقصير خود ماست که ابراز عشق در جامعه به تابو تبديل شده !فکرش را بکنيد چند تا از خود من و شما جلوي ديگران مادر؛ خواهر؛ و يا همسر و نامزد خود را در آغوش مي گيريم يا مي بوسيم؟ بايد عشق را ابراز کرد! زيبا بود شايد شروع بحث بتواند باشد!

4:27 PM  
Blogger Shabnam گفته است:

Alius jan, kamelan movafegham, man ham mikhastam begam bayad khodemoon shoroo konim, az negahha natarsim, ta kam kam ja biofte...

5:45 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

سلام
بابت لينك عكس‌هاي من در « خبرچين » ممنونم.لازمه بگم اين عكس ها را در شيراز عكاسي كردم.يك توضيح ضروري ديگه مجبورم بدم : وبلاگ (گوشه) چند روز بيشتر از عمرش نمي‌گذرد. اگه عمري باقي باشه ، آثار ديگه‌اي هم دارم تا چشم‌نواز شما بشه.
بازم به من سربزنيد
بابت تلاش شما در « خبرچين »، بايدسرتعظيم فرود آورد

7:20 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

Zibatar az sadegi chize digari ham hast? Zesht tar az tars chetor? Man ke migam na!

8:53 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

سلام
به اين جا هم سري بزن. اين وبلاگ با «گوشه» ارتباط مستقيم داره.يعني صاحبش يك نفرهست

10:09 PM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger