Thursday, April 28, 2005

حاشیه ای که متن را در خود کشید

يادداشت فرناز راجع‌به بستن كامنت‌ها و مصاحبه‌اش با اسد عليمحمدى

2 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

اونی که خانوم فرناز خانوم اشاره کردن تو نظر خواهی سرزمین افتاب تحقیرشون کردن و بعد یه پست درباره دماغ نوشتم من بودم!
من با تحقیر نگفتم این مشکل خودشونه که فکر میکنن تمام مردم در حال تحقیر ایشونن! من فقط گفتم به نوشته خانوم ستوده ایرادات بیشتری وارد بود تا دماغ و آرایش و به نظر میاد که فرناز دماغشو عمل کرده که به قبای فمنیستیش برخورده!
ایشون حتی جرات اینکه مستقیما وارد بحث بشه رو نداشته.من تحلیل درباره دماغ ایشون ننوشتم چون به قول خودشون اونقدرها هم ارزش نداره دماغشون!تحلیل من درباره اینکه چرا زنا تو ایران بدون تحلیل یا منطق میرن جراحی پلاستیک میکنن بوده.
متاسفم که این نقطه ضعف ایشون.اگر نه چرا باید اینقدر حساسیت به خرج میداد.

12:32 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

اهان! خانوم عزیز من نظر شما را خواندم. اینکه بگید به تریج قبای کسی برخورده توهین نیست؟ توهین را چی می دانید شما؟!

8:29 AM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger