Monday, May 02, 2005

سپاس ویژه از نقطه ته خط

شکل و شمایل تازه‌ی خبرچین، مرهون هنرمندی آقای ناصر خالدیان است. خواستم پیش از این از ایشان سپاسگزاری کنم که خود -از روی بزرگواری- مانع شدند؛ به‌گمانم دیگر درنگ جایز نیست: در این‌جا از فرصت استفاده کرده و از طرف خود و همکاران خبرچین، از دوست‌مان ناصر به خاطر طراحی تازه‌ی خبرچین سپاسگزاری می‌کنم.

7 پـيـام:

Blogger Gilda گفته است:

آقای خالدیان خیلی ممنون:)

10:56 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

!ناصر جان دستت درد نکند
باز گلی به جمال تو که يکسال از آن حواله پنجاه هزارتومانی کروبی راـ اشاره به مطلب امروزت ـ يکجا و پيشاپيش خرج ما کرده ای

2:55 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

رفتم اول تو "نقطه ته خط" تو کامنتدونی ناصر بنویسم و از او بخاطر زحمتی که برای خبرچین کشیده و این همه ذوق وسلیقه بکار برده تشکر کنمٰ هر چی این ور و آنور را نگاه کردم دیدم خیر از کامنتدونی خبری نیست ناچارا برگشتم اینجا. بهرحال ناصر عزیز سپاس و دست مریزاد.

3:09 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

درود بر ناصر خالدیان .

3:47 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

آقا دستت درد نکند... واقعا زحمت کشیدی

10:07 AM  
Blogger Template Operator گفته است:

سپاس ويژه از مرد بدون كامنت - علاوه بر اين‌كه آخر خطي - آخر ديزاين هم هستي - قربان دستت

11:46 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

ناصر خالدیان گل سر سبد وبلاگستان است فقط اشگالش اینه که من کامنتگذار را راه نمیده نظرم را بنویسم
آخه این انصافه
آقای خالدیان عزیز دست تان درد نکند و درود بر شما
و خسته نباشین

6:21 AM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger