Thursday, May 05, 2005

یک هفته با اکبر گنجی / افسون فسرده

يه تشکر مخصوص هم خدمت آقای مجيد زهری برای تلاشش در اين هفته.

4 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

با سلام؛ آقاي زهري موضوع صبحانه کمي بد جا افتاد؛ کسي به دنبال حذف ديگري نيست. شما "خبر گزاري وبلاگشهر" هستيد اما صبحانه اين چنين ادعايي ندارد. صبحانه محلي براي ديدن لينک است. در واقع در اساس و مفهومش اشکالي ندارد که به وبلاگي لينک داده شود. اما مسئله "سو استفاده" است که امري است طبيعي. با اين اوصاف حتي باز هم افرادي هستند که سو استفاده مي کنند. مثلا عزيزي با اسم پژمان فکر مي کنم؛ چندين بار لينک هايي با مضامين بهاييت گذاشته بود تا براي رسيدن به هدفش صبحانه را دور زده بود؛ با همچين شخصي بايد برخورد بشه. مسئله ي صبحانه ؛ مسئله ي ۴-۵ دوست صميمي و رو دربايستي دار نيست. کسي که از موقعيتش سو استفاده کرد مورد اعتراض ديگران قرار مي گيره. اگر مثلا فرناز عزيز ۲-۳ لينک از مسائل زنان گذاشت؛ و کسي به او اعتراض نکرد براي اين بود که شما فعلا کار را دوستانه شروع کرده ايد و همه با هم دوستيد. اگر روزي به يک وبلاگ پرخواننده مثل صبحانه تبديل شديد و هر کس ميخ خودش را به سنگ مي کوبيد؛ با يک بحران مفهومي رو به رو هستيد و از خود مي پرسيد براي چي اين وبلاگ رو درست کرده ايم؟
صبحانه خوب يا بد کار خودش را مي کند و اصلا هيچ ربطي از نظر من به خبر چين ندارد. همانطور که گفتم قطعا ايده آل چيزي است که شما در پي آنيد (نه به خاطر ساپورت کردن ۷۰ درصد زبان فارسي!) اما اين هدف مادر زاد مشکلي که شما درک نمي کنيد را در پي دارد. راه حلي ندارم اما بار قبل هم فقط خواستم بگم که درک ضعيفي از صبحانه وجود داره و فضا آنچنان هم براي کار بد نيست. اين که مصر به لينک به وبلاگ هستيد خب اين کار بر عهده ي شما؛ چرا به کار هاي ديگه گير مي ديد!!؟

من ميلاد هستم و شبنم عزيز من رو مي شناسه.

11:54 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

آها! فرناز هم من رو مي شناسه. ضمنا؛ اينکه ۲ يا ۳ بار پشت سر هم فرناز از زنان نوشت و لينک داد رو کار بدي تلقي نمي کنم. خود شبنم عزيز هم گه گاه به مسائل مورد علاقه اش لينک مي دهد که در کل با اين مخالف نيستم و شايد براي شما که خبر گزاري هستيد و بدون هيچ احتياطي بايد کار کنيد بد نباشد اما همان طور که گفتم اين مورد صبحانه با شما فرق مي کند.

12:02 PM  
Blogger Majid Zohari گفته است:

از توضیحات شما سپاسگزاری می‌کنم.

12:04 PM  
Blogger Shabnam گفته است:

ميلاد عزيز، من در کامنت قبليت متوجه نشدم که کی هستی و البته در جوابم تغييری داده نميشد...ميلاد عزيز، همونطور که گفتم اينکه در آينده چه خواهد شد، در آينده مشخص ميشه، ولی فعلا انتخاب اين راه درسته و اگر مشکلی پيش بياد، اون موقع بهش فکر خواهيم کرد و نه الان!..وقتی کسی به سليقه خودش لينک ميذاره، اين هم يیش مياد که لينک در مورد دين خاصی ، يا جنس خاصی باشه که باز هم من اشکالی درش نميبينم و اگر با مطلب مخالف باشم مخالفتم رو هم مي تونم آزادانه بگم...به هر حال امیدوارم موضوع این مقایسه تموم و حل شده باشه

1:58 PM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger