Sunday, May 22, 2005

اعلام نظر شورای نگهبان؛ معين و يزدی رد شدند

لینک مربوط: [+]

3 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

در اتخابات مجلس هفتم که آش انقدر شور شد که رییس دولت و مجلس اطلاعیه ای منتشر کردند که تکلیف190 کرسی از پیش روشن گشته بود این بار را هم به انتظاریم

10:36 PM  
Blogger Gilda گفته است:

به دور از انتظار نبود!

11:25 PM  
Blogger فرزاد گفته است:

روي سخنم با تمام آنهائيست كه ميخواستند به معين راي بدهند .ايا تا به حال فكر كرديد كه يك خانه را در يكسال و يا در دوسال ميشود ساخت و در چند ساعت ميشود خرابش كرد ؟

مملكت ما سالهاست كه همه چيزش خراب شده است و بايد باور كنيم كه قرنها طول ميكشد تا آن همه چيز را درست كنيم .

معين كه قهرمان نبود تا بيايد و وضع ما را بهتر كند ! اصلا كدام وضع را ميخواست درست كند و كدام گوشه اين خرابيها را ميخواست در دست بگيرد ؟

چرا جئانان ما دل به بيهودگي ميبندند و تصور ميكنند كه با آمدن يك روشنفكر مملكت از پوچي و هيچي به تمام و كمال ميرسد .

اگر ميگوئيد كه راي دادن بهتر از ندادن است و اگر معين رد صلاحيت نميشد و انتخاب ميگرديد بهتر از آن بود كه شهردار تهران خدائي نكرده انتخاب گردد ، بايد گفت كه باز هم به بيراهه رفته ايم .

اينكه بدايم چه اين بيايد و چه آن فرقي براي مقام ولايت ندارد و او حرف خود را در زد و بند هاي سياسي با ابر قدرتها ميزند و تصميم گيريها از جاي ديگري شكل ميگيرد ، مهم است .

ما بايد يك روزي بفهميم كه سرنوشت ما فقط و فقط بايد به دست مردم و با انتخابي ازاد صورت پذيرد ، تازه اگر دستي برايش در كار نباشد !

اي كاش آقايان يزدي و معين كه من هيچ اميدي به آنها نيز نداشته و ندارم ، شيوه مير حسين موسوي را پيش ميگرفتند و گول اصلاح . اصلاح طلب را نميخوردند و ميگذاشتند كشور انقدر در اين منجلاب حكومتي فرو برو تا خودش از بوي خودش خفه شود .

ببخشيد اينجا جاي من نيست و با خود عهد كردم كه در باره پوچ و هيچ نويسم ولي دلم ميسوزد . همين

12:08 AM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger