Wednesday, May 25, 2005

به سلامتی اکبر گنجی بی‌اندیشیم / گوشزد

«از بزرگان وبلاگ‌شهر که نام‌بردن مجزا از هر کدام به واسطه احتمال فراموشی ديگری برايم مقدور نيست خواهش می‌کنم که به اين اولويت اساسی يعنی سلامت و رهايی اکبر گنجی بپردازند...»

3 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

م.زهری گرامی ممنون از فایل مانیفست جمهوری خواهی اکبر گنجی . با وضعیت فیلترینگ در حال حاضر خواندنش تا به امروز برایم مقدور نشده بود بدین شکل

1:15 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

گوشزدجان من يه پيشنهادی دارم و آن اينکه: روز مشخصی متنی انگليسی را که قبلا آماده کرده ايم برای جلب توجه افکار عمومی جهان ونهادهای حقوق بشر که من ايميل همه شون رو هم دارم در وبلاگمون منتشر کنيم .و اينروز مشخص همين چند روز آينده باشه نه ديرتر.ما درگير مضحکه انتخابات حکومتی نبايد بشيم و گنجی را که نمادی از تقاضاهای جامعه مدنی است یعنی آنچه که ما به آن تعلق داریم٬ دوباره برجسته اش کنیم.آيا نبايد بخشی از بار اين تقاضا ها را ما نيز بر دوش بکشيم؟

1:46 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

گنجی خاری است در چشم زر و زور پرستان و عالیجنابان سرخ و سیاه.

1:19 PM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger