Sunday, June 26, 2005

زندگي در دود ترياك / ایران ما

حتي پيش از وقوع زلزله معتادان زيادي در اين جا وجود داشتند، اما حالا با اين آلونك هاي يك اتاقه هر كسي مي تواند ترياك را تجربه كند...

1 پـيـام:

Blogger bbddd گفته است:

سلام!
در ناسالم بودن اين انتخابات همين بس:
۱)كه پر از سفسطه‌هاي كلامي بود كه در آخرين پست وبلاگم به آن اشاره كرده ام.
مغلطه ها و سفسطه‌هايي آگاهانه از سوي رهبران جامعه براي به انحراف كشاندن مردم به راه خويش.
۲) مانوري از اقتدارگرايان به نفع فلان كانديدا تداعي كننده و القاءكننده‌ي بشارت امنيت و يا هشدار و انذار آشوب در آينده است. و ملت در پي ارامش است.
۳) اين بجز راي دادن صدها هزار بسيجي و سپاهي و خانواده‌هاشان است كه احيانا دو و چند بار ميتوانسته اند راي دهند( يكبار با برگه‌ي انتخابات شناسنامه‌شان و يكبار بدون آن- چون اعلام شد برخي از مردم مي پرسند كسانيكه شناسنامه‌شان برگ انتخابات ندارند چه كنند كه اعلام شده ايرادي ندارد بدون آن هم ميتوانند با ارائه‌ي شناسنامه راي دهند)
۴) اما جداي از حضور عملي بسيج و سپاه در ميدان رزم(؟!) عدم واكنش نيروهاي انتظامي به عملكرد چماقداران بود تا جاييكه حتي نظرات آقاي جوادي آملي ر هم تاب نياوردند و به ايشان حمله كردند. سخنان ايشان بسيار عبرت آموز است براي طرفداران مزلقه‌ي ولايت فقيه. اين تاييد خاموش نيروي انتظامي مثل هميشه بمنزله‌ي تاييدرهبري خوانده شد و مردمي كه از آشوب مي هراسند طبيعي است كه به آرامش را در گرو تاييد نيروي انتظامي تحت رهبري رهبر تن دهند .
۵) و باز هم مثل ۲۷ سال گذشته سكوت رهبران را علامت رضا مي گيريم. چه آنكه واكنش اغفال كننده‌شان هم در ماجراي ۱۸ تير هنوز فراموش نشده است.
۶) هيجده تير ها در راهند.

8:46 AM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger