Wednesday, June 29, 2005

کاندولیزا رایس و یک قزوینی/ایلنا

خب پس معلوم شد علت ین همه مشکلات آمریکایی ها و به خصوص خانوم رایس با ایران چیه...بد نیست یه سری تحقیقات هم دربارهء علت دشمنی جرج بوش و تونی بلر با ایران صورت بگیره. شاید اونا هم در دوران دانشجویی با یه قزوینی.....!!!!!

6 پـيـام:

Blogger Narges گفته است:

Ha ha haaaaa...jalebeh!yani siyasate kharejiye mobtani bar manafe v amniyate melliye amrika ro shekaste eshghiye Rice taeen mikoneh?!Ajab!...
neylabak

6:23 PM  
Blogger Shabnam گفته است:

امير جان، فوق العاده بود، مردم از خنده، حتما توی وبلاگ خودم هم بهش لينک ميدم، معرکه بود!!

8:02 PM  
Blogger حسـن درويـش‌پور گفته است:

امير عزيز!
1 ـ به‌اطلاعت به‌رسانم که خانم رايس، يکی از نادر ديپلمات‌های جهانی است که امکان دسترسی و خبرگيری از گذشته‌اش وجود ندارد. نه اين‌که سرکارخانم رايس، تاريخ‌چه و گذشته‌ای ندارند. نه! از آن‌جايی که متعلق به بخش سياهان جامعه بود، گذشته‌اش ـ خوب يا بد ـ در حافظه‌ها باقی نماند. مادامی هم که خانم رايس پا به سنين خرد و منطق گذاشت، او از پيچ و خم زندگی‌ای آن‌چنان گذشت، که امکان سوء استفاده را به ديگران نمی‌دهد. اين نکته را تنها به اين دليل نوشته‌ام که بدانی از اين پس در ايران، از اين نوع خبرها زياد خواهيم ديد.
2 ـ صرف نظر از بی‌اعتبار بودن اصل خبر، اگر دقت کرده باشی، اين يک خبر روانی‌ـ‌لمپنی است که برای هدايت افکار عمومی به‌سمت ديگر به‌راه انداخته‌اند. تأکيد بر قزوينی بودن فرد ايرانی، معنايی غير از اين را نمی‌رساند که دستگاه حاکميت، برای لمپنيسم موجود و مسلط در جامعه، می‌خواهد خوراک تبليغاتی مهيا کند.
به‌عنوان يک ايرانی، برای خبرگزاری کار متأسفم که دانسته يا ندانسته، می‌خواهد گردوغباری را راه بی‌اندازد که خاکش، ابتدا به‌چشم آنان خواهد رفت. و ... مآبقی داستان را تو بهتر از من می‌دانی!

8:44 PM  
Blogger h4leh گفته است:

من‌هم شلیک خنده.
:))

این‌ها نه تنها به داخل خشتک جماعت ایرانی کار دارند بلکه در حال صدور این کار به آمریکای جهان‌خوار نیز هستند.

ببخشید بی‌ادبی شد.

هاله

4:29 AM  
Blogger Majid Zohari گفته است:

امیر عزیز چه لینک نابی بود!
:)

5:09 AM  
Blogger Majid Zohari گفته است:

حالا گذشته از شوخی، تا آن‌جا که من اطلاع دارم و بدون قضاوت در موضوع، پروفسور کاندالیزا رایس اعتقاد راسخ به مسیحیت دارد و بر این اصل، در طول عمرش با کسی ارتباط خارج از چارچوب ازدواج نداشته است. این را در مصاحبه با لری کینگ (سی ان ان) گفت و واقعیتی‌ست که در جامعه‌ی آمریکا دوست و دشمن به آن اذعان دارد.

در فرهنگ اسلامی از نوع شیعه‌ی آن، شوربختانه استفاده‌ی ابزاری از مسائل پیرامونی جنسی برای ترور شخصیت یکی از کاراترین ابزارهاست؛ همه این را می‌دانند و نمونه این‌قدر هست که من نوعی را از تکرار مکررات معاف می‌کند.
سپاس که پس از شوک انتخابات، بر لب خوانندگان لبخند نشاندی.

5:21 AM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger