Tuesday, July 12, 2005

سکوت 12 / نوشی و جوجه هایش

"من نیاز به کمک فوری یه وکیل دادگستری (ترجیحا خانوم و البته نه دانشجو) دارم که فردا از ساعت هفت و ربع صبح تا خدا میدونه کی عصر در کنارم باشه."
لطفا این را بازتاب بدهید.

5 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

ای داد بیداد. وکیل از کجا بیاریم حالا. این همه وبلاگشهر یعنی کسی نیست؟ اصلا نوشی خانم کجاست؟ تهران؟ من تهران وکیل آشنا دارم اما الزاما وکیل خاصی باید باشد؟ عجب کاری شده ها!! گو اینکه از این اتفاقات شب اندر روز در این مملکت فراوان است اما این یکی بیخ گوشمان ساعت میزند. اعصابمان بهم ریخت. چه باید کرد؟...... بروم میلی به نوشی بزنم.....

5:31 AM  
Blogger Gilda گفته است:

نه کرج هستند...نوشته را بخوان...اونجا اطلاعات بیشتر هست

6:15 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

این هم وکیل، تماس گرفتم شما هم بگیرید./ البته این آن که گفتم نبود. انصاف قانون دوست وب نگار است و یک وکیل خبره. شما هم تماس بگیرید
http://ensaf.blogfa.com/

6:25 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

اگر مطلب من را هم مرحمی بر زخم دانستید لینک بدهید

6:32 AM  
Blogger Gilda گفته است:

گیلیران عزیز
من وکیل نمیخواهم که!

7:15 AM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger