Tuesday, July 19, 2005

فروش كتاب‌‏هاي مسلمانان در استراليا ممنوع شد

استراليا فروشندگان كتاب‌‏هاي اشاعه‌‏گر خشونت متعلق به مسلمانان را مجازات مي‌‏كند.
(یعنی شما اگر مسلمان نباشید و کتاب اشاعه گر خشونت بنویسید هیچ ایرادی ندارد!)

1 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

ببخشید که من آدم خنگی هستم ولی پیام این لینک را نفهمیدم. هفت هشت بار هم مطلب مربوط را مطالعه کردم.
من این مطلب را این جور فهمیدم که:
در استرالیا جمع آوري و انتشار اسنادي كه مي‌‏تواند عمل تروريستي را آسان جلوه دهد, جرم محسوب مي‌‏شود و دادستاني كل استراليا امروز دوشنبه هشدار داد
كه اگر پليس استراليا پي‌‏ببرد كه فروشنده‌‏اي كتاب اشاعه‌‏كننده خشونت را فروخته است, وي مشمول مجازات خواهد شد. این مطلب هم به دنبال فروش یک کتاب در حمايت از اوسامه بن لادن در کتابفروشی های استرالیا دوباره مورد تاکید قرار گرفته است.
حال با خودم گفتم:
آیا منظور شما این بوده است که مسلمانان حامی بن لادن تحت فشار هستند و یا اینکه منظور شما این بوده است که همه مسلمانان تحت فشار هستند. و یا منظورتان این بوده که خشونت گراهای استرالیایی راحت آثارشان را منتشر می کنند. مثلا اگر کسی طرز تهیه کوکتل مولوتف را یاد بدهد و استرالیایی باشد، آزاد است و اگر همین کار را یک مسلمان بکند، ممنوع است.
بهرحال خنگی من را ببخشید . من نفهمیدم یعنی چه؟ تیتر ایلنا هم که نوشته: "فروش كتاب‌‏هاي مسلمانان در استراليا ممنوع شد " هیچ ارتباطی با محتویات خبر یا گزارش ندارد.
به این خاطر اینقدر طولانی به این مطلب پرداختم که بگویم کمی مطالب را با دقت بخوانیم و سعی کنیم نسبت به کشورهای دیگر پیش قضاوت نداشته باشیم. پیش قضاوتی که 24 ساعنه از رادیو و تلویزیون های ایران به ترتیبی که دوست دارند تبلیغ می کنند و انسان برجسته ای مانند امشاسپندان نیز تحت تاثیر آن قرار می گیرد.

6:43 PM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger