Wednesday, July 20, 2005

نقد "پرمغز"، یا حمله‌ی بی‌بنیان شخصی / سردبیر: خودم

حسین درخشان در اوایل کار خبرچین به آن لینک داد و بعد به دلایلی نا‌معلوم (شاید رقابت) لینک را پس گرفت! اين‌گونه رفتارهای گنگ و تحقير‌آميز است که وبلاگ‌نويسان را تحريک می‌کند.

9 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

یک سوزن به خود بزن یک جوالدوز به دیگران.
راستی چرا خبر چین لینک سینه چاک را پاک کرد؟

5:01 AM  
Blogger Anar گفته است:

کسی تو وبلاگستان بدهکاری لینک به کسی نداره. شما به جای اینکه مساله رو شخصیش کنید ببینید کجای کیفیت کار خودتون رو میتونید پیشرفت بدید...اگه خبرچین قراره خبرگزاری وبلاگستان باشه ازش تا حدی هم حد اقل انتظار بی طرفی میره...نمیشه که هرچی علیه حسین درخشان نوشته میشه با سلام و صلوات لینک بدید و نوشته خودش رو با چنین جهت گیری...به نظر من اگه با ایشون هرکدوم از دست اندر کاران خبرچین مشکل دارند باید در وبلاگ شخصیشون مطرح کنند و گرنه چنین موضع گیری هایی از چشم خبرچین دیده میشه و به پای همه نوشته میشه.

7:26 AM  
Blogger فرهنگ گفته است:

پانته‌آ جان! کاملا اشتباه می کنی اگر این موضع‌گیری را به حساب مجموعه‌ی خبرچین بگذاری. بنده طبق مطلب کوتاه و واضحی که در قسمت "درباره‌ی خبرچین" نوشته شده است حق دارم نظرات شخصی‌ام را در پای هر لینک بنویسم: "...اعضای اين وبلاگ، به‌طور مستقل و بدون صافی عمل می‌کنند و طبيعی است که هر کس سليقه‌ی خود را در انتخاب مطالب در پيش گيرد..."
این‌گونه اظهارنظرهای شما شاید بتواند در بهبود کار اعضای خبرچین مفید باشد، اما ذره‌ای از رفتار‌های گنگ و تحقیرآمیز آقای درخشان را توجیه نمی‌کند و صورت مساله در جای خود همچنان باقی‌ست. برای رفع این مشکل خود آقای درخشان باید به فکر باشند.

9:07 AM  
Blogger Majid Zohari گفته است:

فرهنگ عزيز!
از تلاش مسئولانه‌ی شما برای آگاهی‌رسانی به سهم خودم سپاسگزاری می‌کنم.

9:46 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

فرهنگ عزیز و دوست گرانمایه من بسیار نیکو گفتی و هرچند این انسان ارزش این همه مطلبی که پیرامونش نگاشته میشود را ندارد،امادر این میان یکی از به قول معروف " خال زنی" های اساسی که در موردش شده همین مطلب بود. خسته نباشی
بروم به هرکه میتوانم لینک بدهم!! ""سینه چاک چرا عصب زده اینجا؟ بالام جان شاید اشتباهی شده است!""

10:46 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

اصولا هدف از این کارها تحریک کردن و عکس العمل ایجاد کردن و معروف شدن است

4:21 PM  
Blogger Anar گفته است:

فرهنگ جان

ممنونم از جوابت. من اون متن بالا رو خونده ام. اما فرض من این بود که انتخاب مطلب با اظهار نظر در مورد شخص نویسنده مطلب دو بحث جداگانه است...شما اگر سایر لینکهایی رو که داده اید نگاه کنید میبینید که اون دو خط توضیح درباره همون مطلب لینک داده شده است و بس اما در مورد این مطلب خاص در مورد شخص آقای درخشان و عملکردشون در مورد خبرچین که هیچ ربطی به مطلب نداره.

من در مورد مطالب انتخاب شده حرفی ندارم...اما منظورم از شخصی کردن موضوع همونه که گفتم. امیدوارم متوجه باشید که اگر هم ایرادی گرفته میشه برای اینه که خواننده خبرچین هستم و فکر میکنم اینطوری کیفیت کارتون بهتر میشه.

شاد باشید

6:43 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

برای روشن شدن ذهن دوست عزیزم سعید یارمحمدی و دوستان بلاگر دیگر، از آقای زهری انتظار دارم پاسخ دهد که:
چرا خبر چین به سینه چاک لینک داد؟
و چرا خبر چین لینک سینه چاک را پاک کرد؟

با تشکر و احترام،
سینه چاک

7:07 PM  
Blogger فرهنگ گفته است:

پانته‌آ جان!
ربط «این لینک در خبرچین» به «آن توضیح» را خود حسین درخشان خوب می‌فهمد. (نشانه‌اش دو ترک‌بکی است که برای این مطلب حسین سالم فرستاده شد، اما هنوز به وی نرسیده است! انشاء ‌الله اگر این مطلب را بخواند، برسد!)
از تو هم به‌خاطر انتقادت خیلی خیلی ممنونم.

7:13 PM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger