Tuesday, July 19, 2005

اپیدمی حرص / حسن درویش پور

"مردمی که در خلاء فرهنگی شناورند، چگونه می‌توانند جهت‌ها را به روشنی ببينند و تشخيص دهند؟"

2 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

ساموعلیک....خوب بود....خواستم بگم لینکتو گذاشتم!...خوشحالم می کنی اگه یو هم همینکاررو بکنی!...ممنون!...میگم کاش تو هر پست لینک یا خبر بیشتری میذاشتی! حاشیه برو...تا آدم یه نمه سرش گرم شه!...دمت گرم!...منتظرم!

1:35 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

آسمون عزیز
اگر درست فهمیده باشم، مخاطب این جمله- مردمی که در خلاء فرهنگی شناورند، چگونه می‌توانند جهت‌ها را به روشنی ببينند و تشخيص دهند- که از آقای درویش پور نقل کرده ای ایرانیان داخل کشور است. ولی من اعتقاد دارم این سرگذشت
همه ایرانیان پراکنده در جهان است. چشم هایان را نبندیم و بگوییم کی بود کی بود من نبودم. چرا دوست من. به این آمار در آلمان دقت کن. در آلمان تنها 10 درصد ایرانی ها کار می کنند و بقیه به ظاهر از مزایای اجتماعی بهره می برند.
اگر این خلا فرهنگی نیست پس چیست. چرا تا بحال کسی از خلا فرهنگی جامعه ایرانیان بیرون از کشور حرفی نزده است. دوستان من فقط عکس هایی از اتومبیل ها یشان در کنار دوست دخترشان در ساحل یک دریا ارسال کرده اند. ایا واقعیت زندگی شما ایرانیان در خارج از کشور همین است اگر آری. پس
همه ما به درستی می خواهیم وسایلمان را جمع کنیم و به آن طرف بیاییم.

5:53 PM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger