Saturday, August 06, 2005

چگونه با بلاگ‌لاین لینکدونی درست کنیم؟ / یک‌پزشک

علیرضا مجیدی: « ... از آن‌جا که امید چندانی به رفع فیلتر بلاگ‌رولینگ وجود ندارد، باید در فکر سایت‌های آلترناتیو برای این سایت باشیم ... »؛

7 پـيـام:

Blogger دخو گفته است:

البته دخو به شیوه خود کمی این مشکل را حل کرده منتها راه پر دردسری است و باید دایم فیلتر شکن پیدا کرد برایش:)

12:39 AM  
Blogger فرهنگ گفته است:

دخو جان! اگر بنا به استفاده از فیلترشکن باشد که همین بلاگ‌رولینگ خودمون (خودشون) کار می‌کند:D

12:59 AM  
Blogger دخو گفته است:

فرهنگ جان!فرقش اینه که من این کار رو برای خواننده ای که فیلتر شکن نداره انجام
میدم بدون دخالت با وقت گذاشتن او
در اون حالتی که شما می گی تو باید به دنبال فیلتر شکن باشه.

2:19 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

خودمونیما این یک پزشک هم کارش درسته!

6:17 AM  
Blogger فرهنگ گفته است:

دخو جان، پس باید بیام مواد لازم و طرز پختنش رو ازت یاد بگیرم...

7:52 AM  
Blogger دخو گفته است:

فرهنگ عزیز !ساده است . در کد بلاگ رولینگ هم یک آدرس وجود دارد آن را با فیلتر شکن تعریف کرده ام. سورس وبلاگ من را نگاه کنی متوجه می شوی

10:10 AM  
Blogger فرهنگ گفته است:

دخو جان ممنون. البته یک ایمیل برایت زدم که الان متوجه شدم. این راه امتحان کرده بودم ولی جواب نداده بود. شاید مشکل از فیلترشکن من است.

2:29 PM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger