Saturday, August 13, 2005

یک سایت اد لینک جدید با تمام قابلیت های بلاگ رولینگ

هر چند هیچی بلاگ رولینگ نمی شه اما ابزار این سایت هم برای وبلاگ نویسا خوبه.بعد از عضویت میتونین از قسمت لینکستان کنترل پنل خودتون استفاده کنین که تمام امکانات بلاگ رولینگ رو داره اما کاملا فارسی/موفق باشین

3 پـيـام:

Anonymous Anonymous گفته است:

با سلام خدمت شما دوست گرامی

ممنون از معرفی کردن وبلاگ هوانوردی ایر در وبلاگتان
-----------------------
وبلاگ هوانوردی ایر درست است که دو نفر یعنی آرمان که خودم باشم و چازان اداره می شود اما عملاً تمام مقالات و حتی قالب سایت نیز از شخص بنده است و چازان تنها به این وبلاگ سر می زند.


باز هم ممنون

شاید او قدر زحمات شما را نمی داند

10:11 AM  
Anonymous Anonymous گفته است:

سلام،
مسلماً هيچ چيز نمی‌تونه جای بلاگ رلينگ رو بگيره. البته حمايت از ايده‌های داخل ايران و ايرانی هم کار ارزشمنديه، ولی بهتر بود قبل از معرفی اين سايت تحقيقی در موردش می‌کرديد.
از اونجا که اطلاعاتی نسبت به سايت معرفی شده دارم، وظيفه خودم می‌دونم اون رو در اختيار شما و بازديدکنندگان‌تون قرار بدم:
اين سايت از دو سال قبل شروع به کار کرد و من بخاطر حمايت از اون‌ها براشون تبليغ کردم و دوستان زيادی مشترک و حتی مشتری اين سايت شدند. خودم هم چند دومين ازشون گرفتم. ولی متأسفانه از شهريور سال گذشته تا پايان آبان ماه اين سايت بدون هيچ توضيحی بسته و تمام اطلاعاتی که بر روی اون بود پاک شد. جالبتر اينجاست که اين دوستان بعد از اين مدت و هدر رفتن زحمات چندين ماهه مشترکان‌شون نه تنها عذرخواهی نکردند، بلکه مشتری‌های قبلی رو ديگه طرف قرارداد خودشون ندونستند و متأسفانه در حال حاضر از دومين‌هايی که من ثبت کرده بودم و روزانه بيشتر از دو هزار بازديد کننده داشت، خودشون استفاده می‌کنند! پاسخ هيچ کدوم از ايميل‌های من رو هم ندادند.
مسلماً اگر اين رفتار غيرمسئولانه و غيرحرفه‌ای و غيرتجاری نبود، من کماکان از اون‌ها به خاطر ابتکاراتشون حمايت می‌کردم، ولی به نظرم کسانی که اصول اوليه اخلاقی و حرفه‌ای رو رعايت نمی‌کنند، اعتمادی بهشون نيست.
با تشکر

12:03 PM  
Anonymous Anonymous گفته است:

در ضمن لينکستان اين سايت از امکان پينگ کردن محروم هست و فقط وبلاگ‌ها و صفحاتی که کد مخصوص اين سايت رو اضافه کردند، هنگام به روز شدن پينگ می‌شوند. اين سايت از خدمات weblogs.com و blo.gs استفاده نمی‌کنه. يعنی از امکانات بلاگ رولينگ محرومه.

12:33 PM  

<<< صفحه‌ی اصلی

Powered by Blogger